အလည္ေရာက္လာၾကတဲ့ သူငယ္ခ်င္းမ်ား အားလံုးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ေန႔စဥ္ရရွိသမွ်သတင္းေတြကို အတတ္ႏိုင္ဆံုး တင္ေပးထားပါတယ္။ေက်းဇူးျပဳ၍ Member ၀င္ၿပီး မွတ္ခ်က္ေလးေတြ ထားခဲ့ေပးပါ။ သူငယ္ခ်င္းတို႕ရဲ႕ မွတ္ခ်က္တစ္ခုဟာ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ အားေဆးတစ္ခြက္ပါ ။ မီးနဂါး

Sunday, July 22, 2012

ျပည္သူ႕အေပၚ မငဲ႔ညွာေသာ ဆက္သြယ္ေရး၀န္ႀကီးဌာန (တိုင္ၾကားစာ)


ျပည္သူ႕အေပၚ မငဲ႔ညွာေသာ ဆက္သြယ္ေရး၀န္ႀကီးဌာန

ယေန႔ ဒီမိုေဝယံသို႔ ေပးပို႔လာတဲ့ အဂတိလိုက္စားမႈေတြ ရွိေနတဲ့ ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး 
ဝန္ၾကီး႒ာနအေၾကာင္း တိုင္ၾကားစာကို ေဖာ္ျပလိုက္ပါတယ္..။

သမၼတႀကီး၊ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ဥကၠဌ၊ အမ်ိဳးသားလႊတ္ေတာ္ဥကၠဌႏွင့္ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စား
လွယ္မ်ားအား သိရွိေစရန္ တိုင္ၾကားပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အသံုးျပဳေနေသာ (၁၅)သိန္း GSM
 မိုဘိုင္းဖုန္းမ်ားသည္ တဖက္ႏွင့္ တဖက္ေခၚဆိုသည့္အခါလည္း မၾကားရျခင္း၊ ေခၚဆိုၿပီး လိုင္း 
ျပဳတ္ျခင္း၊ ဖုန္းမေျပာရပဲ အလိုအေလွ်ာက္ ဖုန္းဘီလ္    အလြန္တက္ေနျခင္း ျဖစ္ေပၚေန သည့္
အတြက္ prepaid စနစ္သို႔ ေျပာင္းလည္းအသံုးျပဳခဲ႔ပါသည္။ prepaid ေျပာင္းျပီးေသာလည္း တယ္
လီဖုန္း အခြန္ေငြဌာနမွ အေၾကြးက်န္မ်ား မရွိေစရန္ လက္က်န္ေငြ  အားလံုး ေတာင္းခံလာ ၍ ေငြ 
အေၾကအလည္ ေပးသြင္းခဲ႔ပါသည္။ ယခုအခါလည္း ျမန္မာ႔ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းမွ ေၾကႊးက်န္
ဆိုျပီး ထပ္မံ ေတာင္းခံလာပါသည္။ ဆက္သြယ္ေရးကို သြားေျပာေသာအခါ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ GSM ရံုး 
မွ ေငြေၾကြးက်န္ စာရြက္သာ ေတြ႔ရပါသည္။ ဘီလ္မသြင္းလွ်င္ ခ်က္ခ်င္းဖုန္းပိတ္ပါသည္။ Prepaid 
သံုးေသာ္လည္း ေငြျဖည့္ကဒ္မွာ ေငြအလြန္စားေနပါသည္။ CDMA (450) ဖုန္းမ်ားႏွင့္ ႏိႈင္းယွဥ္လွ်င္
 GSM (၁၅)သိန္းဖုန္းမွ ေငြအလြန္စားေနပါသည္။ ဘာေၾကာင့္ ဒီလိုမ်ိဳးေတြ ျဖစ္ေနရပါသလည္း ခင္ဗ်ာ။

သမၼတႀကီးႏွင့္ လူႀကီးမင္းမ်ားခင္ဗ်ား လြန္ခဲ႔ေသာ (၁)ႏွစ္ခန္႔က ျမန္မာ႔ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္း
 ဌာနတြင္ ဖုန္းမေျပာဆိုပဲ အလို အေလွ်ာက္ ဘီလ္ တက္ေ န၍ တိုင္းၾကားမႈ မ်ားျဖစ္ေပၚခဲ႔ပါ၍ 
အထူးစံုစမ္း စစ္ေဆးေရးအဖြဲ႔မွ စစ္ေဆးမႈျပဳခဲ႔ရာ သကၤန္းကၽြန္းအိတ္ခ်ိန္းႏွင့္ ေ၀ဠဳ၀န္ GSM အိတ္ခ်ိန္း
မွ ၀န္ထမ္းမ်ားအား အဂတိလိုက္စားမႈေၾကာင့္ အေရးယူမႈ ျဖစ္ေပၚခဲ႔ပါသည္။

ယခုအခါ Prepaid စနစ္သို႔ ေျပာင္းခါနီးတြင္ ျမန္မာႏိုင္ငံအႏွံ႔ မိုဘိုင္းဖုန္းမ်ား ဘီလ္အလြန္ မ်ားေန 
သည္ကို ျပည္သူမ်ားက သိရွိေနရပါသည္။ ဆက္သြယ္ေရး၀န္ႀကီးဌာန၏ အဂတိလိုက္စားမႈေၾကာင့္
 ဒု၀န္ႀကီးမွာ ျပဳတ္သြားရျခင္း ျဖစ္သည္ဟု ျပည္သူမ်ားက ခန္႕မွန္းၾကပါသည္။ 
ျပည္တြင္းကုမၸဏီ အမည္ခံကာ တရုတ္ႏိုင္ငံမွ အရည္အေသြး ညံ့ဖ်င္းေသာ စက္ပစၥည္းမ်ားကို 
 ေစ်းႀကီးေပး ကာ တင္သြင္းတပ္ဆင္ ေနသည့္အတြက္ေၾကာင့္ ႏိုင္ငံအႏွံ႕အျပားမွာ တယ္လီဖုန္း 
မ်ား ေခၚဆိုမရျဖစ္ေနရပါသည္။ 
 
 ထို႔အျပင္ တရုတ္ႏိုင္ငံမွ ၀ယ္ယူေသာ စက္မ်ား ညံ့ဖ်င္းေသာေၾကာင့္ ၀ယ္ယူသံုးစြဲေသာ ျပည္သူ
မ်ားအေပၚ စုတ္လည္းဆူး စားလည္းရူးဆိုသလို ေငြကုန္ေၾကးက်မ်ား၍ ၀န္ထုတ္၀န္ပိုး ျဖစ္ေနရ
ပါသည္။ ဆက္သြယ္ေရး၀န္ႀကီးဌာန၏ စီမံကိန္းမ်ားသည္ စီမံကိန္းလုပ္တိုင္း ၀န္ႀကီးႏွင့္ ဌာနအႀကီး 
အကဲမ်ားမွ အက်ိဳးအျမတ္ရရွိေန၍ အက်ိဳးအျမတ္ရရွိေရးကို ဦးတည္ကာ ရည္ရြယ္ရွိရွိ လုပ္ကိုင္ေန
တဲ႔ အတြက္ေၾကာင့္ ျပည္သူလူထုအတြက္ အလြန္ပင္ထိခိုက္နစ္နာသလို ႏိုင္ငံေတာ္အေနျဖင့္
လည္း ဆံုးရံႈးမႈမ်ား ျဖစ္ေပၚေနပါသည္။

ယေန႕ စည္းကမ္းျပည့္၀ေသာ ဒီမိုကေရစီႏိုင္ငံေတာ္ တည္ေဆာက္ေနခ်ိန္တြင္ ႏိုင္ငံေတာ္သမၼတ၏ 
ဆင္းရဲႏြမ္းပါးမွဳ ေလ်ာ႔ခ်ေရး စီမံခ်က္  အရ  ေက်းလက္ေန ျပည္သူ   အထိ ဆက္သြယ္မႈ  ရရွိေစရန္ 
လုပ္ေဆာင္ေနမႈမ်ားသည္ ဆက္သြယ္ေရး၀န္ႀကီးဌာန၏ ညံ့ဖ်င္းေသာစက္မ်ားေၾကာင့္ ေက်းလက္ေန
 ျပည္သူ လူထုအထိ ၀န္ထုတ္၀န္ပိုး ျဖစ္ေနရပါသည္။

ထို႔ေၾကာင့္ ဆက္သြယ္ေရး၀န္ႀကီးဌာနမွ ကုမၸဏီမ်ားႏွင့္ ပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္ေနေသာ စီမံကိန္းမ်ား 
အေပၚ ျပည္သူလူထုကို မထိခိုက္ မနစ္နာေစရန္ လစ္လွ်ဴရႈမထားပဲ ႏိုင္ငံေတာ္သမၼတ၊လႊတ္ေတာ္ 
ဥကၠဌႏွင့္ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္မ်ားမွ အထက္ပါကိစၥအား စီစစ္စံုစမ္း ၾကပ္မတ္ ေဆာင္ရြက္ေပး
ပါရန္ တင္ျပအပ္ပါသည္။

(တယ္လီဖုန္းသံုးစြဲသူ ျပည္သူတစ္ဦး)
 
သတင္းရင္းျမစ္    ဒီမိုေ၀ယံ

No comments:

Post a Comment

မွ်ေ၀ေသာသတင္းမ်ားေပၚတြင္ လြတ္လပ္စြာ သေဘာထားကဲြလဲြႏိုင္ပါသည္။ ရိုင္းပ်ေသာ မွတ္ခ်က္မ်ား မေရးသားရန္ ေတာင္းဆိုအပ္ပါသည္။