ရန္ကုန္-မႏၱေလး လမ္းေဟာင္းရွိ ျဖဴးလမ္းပိုင္း တစ္ေနရာအား ဇူလိုင္လ ဒုတိယပတ္က ေတြ႔ရစဥ္ |
ရန္ကုန္-မႏၲေလးလမ္း၌ တစ္ေန႔လွ်င္ ပ်မ္းမွ်ယာဥ္အစီးေရ ၂၅၀၀ အထက္
ျဖတ္သန္းသြားလာေနသည့္ လမ္းပိုင္းမ်ားကို ေလးလမ္းသြားအျဖစ္ တိုးခ်ဲ႕ရန္ BOT
ကုမၸဏီမ်ားသို႔ ညႊန္ၾကားထားေၾကာင္း ေဆာက္ လုပ္ေရး ၀န္ႀကီးဌာန ဒုတိယ၀န္ႀကီး
ဦးေက်ာ္လြင္က လႊတ္ေတာ္တြင္ ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ယင္းကဲ့သို႔လမ္းတိုးခ်ဲ႕ရာ၌ ၄၈ ေပအက်ယ္ေလးလမ္းသြားလမ္းအျဖစ္
တိုးခ်ဲ႕ေဆာင္ရြက္ရန္ႏွင့္ တစ္ေန႔ ပ်မ္းမွ် ယာဥ္အစီးေရ စာရင္းအေပၚမူတည္ ၍
လမ္းအက်ယ္ကို တိုးခ်ဲ႕ေဆာင္ရြက္သြား မည္ျဖစ္ေၾကာင္း လည္း ဒုတိယ
၀န္ႀကီးဦးေက်ာ္လြင္က ဆက္လက္ ေျပာၾကားခဲ့သည္။
“ရန္ကုန္-မႏၲေလး လမ္းေဟာင္းမွာ သြားလာေနတဲ့ယာဥ္ေတြ မွာ ခရီးသည္တင္ယာဥ္၊
ကုန္တင္ ယာဥ္ေတြ သြားလာဖို႔ကို ကန္႔သတ္မထားပါဘူး။ အျမန္လမ္းမွာသာ
ခရီးသည္တင္ယာဥ္ေတြပဲ သြားလာ ခြင့္ျပဳထား တာပါ။ လက္ရွိ
ရန္ကုန္-မႏၲေလးလမ္းမွာေတာ့ ရန္ကုန္ကေန မႏၲေလးအထိကို ဂိတ္ ၁၁ ဂိတ္ရွိပါ တယ္။
တခ်ဳိ႕ဂိတ္ေတြက လမ္းျပဳ ျပင္မႈေတြရွိေပမယ့္ တခ်ဳိ႕လမ္းပိုင္းေတြမွာေတာ့
သိသာတဲ့ျပင္ဆင္မႈ ေတြ မေတြ႕ရပါဘူး”ဟုလည္း ဘုရင့္ ေနာင္ရွိကုန္စည္
ပို႔ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္းရွင္တစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
အလားတူကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမွ အၿငိမ္းစား
ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးေအာင္ျမင့္ ကလည္း “ရန္ကုန္-မႏၲေလးလမ္းေဟာင္းကို
တိုးခ်ဲ႕မယ္ဆိုရင္ လမ္းအလယ္မွာ လမ္းလယ္ကြၽန္းထည့္ၿပီး တိုးခ်ဲ႕ဖို႔ အၾကံျပဳ
လိုပါတယ္။ အလယ္မွာလမ္းလယ္ကြၽန္းရွိမယ္ဆိုရင္ ဟိုဘက္ႏွစ္လမ္း၊
ဒီဘက္ႏွစ္ လမ္းျဖစ္ သြားေအာင္ပါ။ ယာဥ္တစ္စီးနဲ႔တစ္စီး ေက်ာ္တက္လို႔
မလိုအပ္တဲ့ ယာဥ္တိမ္းေမွာက္မႈေတြ မျဖစ္ေအာင္ လမ္းလယ္ကြၽန္းထည့္ သင့္ပါတယ္။
လမ္းေကာင္းလာမယ္ဆိုရင္ ကုန္စည္စီးဆင္းမႈပိုျမန္မယ္။ အခ်ိန္ကုန္သက္သာမယ္။
ကုန္က် စရိတ္ေတြလည္း သက္သာလာမယ္” ဟုလည္း ရန္ကုန္-မႏၲေလး လမ္းေဟာင္း အား
ေလးလမ္းသြားအျဖစ္ တိုးခ်ဲ႕မည့္ အစီအစဥ္ႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး
ေျပာၾကားခဲ့သည္။
No comments:
Post a Comment
မွ်ေ၀ေသာသတင္းမ်ားေပၚတြင္ လြတ္လပ္စြာ သေဘာထားကဲြလဲြႏိုင္ပါသည္။ ရိုင္းပ်ေသာ မွတ္ခ်က္မ်ား မေရးသားရန္ ေတာင္းဆိုအပ္ပါသည္။